Rabu, 11 April 2012

Divine Design: How to create the 21st-century school library of your dreams

Divine Design: How to create the 21st-century school library of your dreams

pening,pening

PSS SMK Toh Johan ni luas.saya pun tak berapa nak ada idea macamana nak letak susun atur terbaik - dan sebaik-baiknya praktikal untuk kegunaan warga sekolah.

dalam dok mencari image library yang boleh dijadikan contoh, saya terjumpa website ni.saya sangat tertarik dengan salah satu gambar - cantik betul, rasa macam ada langit di dalamnya.

apapun, saya mahukan suatu design yang selaras dengan masa kini - era digital.tak nak dah letak meja yang pakai skirt (skirting - sebenarnya kurang praktikal sebab akan kotor sebab dijadikan kain pengelap tangan oleh pelajar).biarlah ianya sesuatu yang berlainan daripada PSS biasa - selaras dengan tema - Digital & One Stop Centre

seorang guru kanan memberikan cadangan - jangan masukkan banyak perabot, nanti akan menyusahkan - biarlah lapang.betul jugak tu, betul sangat-sangat. jadi saya kena betul-betul berhati-hati dalam membuat susun atur supaya tak jadi semak pulak